Toestemming gebruik e-mailadres
Het Ommelander Ziekenhuis stuurt patiënten afspraakherinneringen voor een komende afspraak op de polikliniek. We willen hiermee patiënten herinneren aan hun afspraak en voorkomen dat patiënten om welke reden dan ook hun afspraak vergeten. De afspraakherinneringen worden 1 werkdag voor de afspraak verstuurd per e-mail. Gebruikers van de Mijn Ommelander app ontvangen daarnaast ook een melding op hun smartphone of tablet.
Als u geen afspraakherinneringen wilt ontvangen, dan kunt u deze keuze wijzigen in het digitale patiëntenportaal Mijn Ommelander of in de Mijn Ommelander app. In het tabblad 'Mijn toestemmingen' onder 'Mijn gegevens' kunt u het vinkje achter 'Ik heb bezwaar tegen het gebruik van mijn e-mailadres voor afspraakherinneringen' op ja / groen zetten. U kunt deze keuze op ieder moment weer wijzigen en u kunt een wijziging ook doorgeven tijdens uw afspraak met een zorgverlener of bij de receptie in de centrale hal van het ziekenhuis.