Informatieavond Plastische chirurgie bij borstkanker - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Informatieavond Plastische chirurgie bij borstkanker

Heeft u borstkanker (gehad) en wilt u meer weten over de mogelijkheden van plastische chirurgie? Kom dan naar onze informatieavond ‘Plastische chirurgie bij borstkanker’.

Waar en wanneer?
De informatieavond is op donderdagavond 3 oktober 2024 van 18.30 tot 21.00 uur in het restaurant van ons ziekenhuis in Scheemda. De inloop is vanaf 18.30 uur. Vanaf 19.00 uur start het programma. De plastisch chirurg legt u de (technologische) mogelijkheden uit van plastische chirurgie bij borstkanker, een patiënt vertelt over haar ervaringen en het is uiteraard mogelijk om vragen te stellen.

Voor wie is het?
Iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp is van harte welkom op deze informatieavond. U hoeft geen patiënt bij het Ommelander Ziekenhuis te zijn.

Aanmelden
Wilt u aanwezig zijn op de informatieavond? U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar mammacare@ozg.nl. We horen graag met hoeveel personen u komt.

Agendaoverzicht