Symposium voor doktersassistenten - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Symposium voor doktersassistenten

Na een succesvolle eerste editie begin dit jaar, organiseert het Ommelander Ziekenhuis Groningen met enthousiasme een tweede symposium voor doktersassistenten. Het thema deze avond is ‘Vrouw en Gezondheid’.

Het symposium is bedoeld voor zowel collega’s vanuit de huisartsenpraktijken als voor collega’s van het Ommelander Ziekenhuis Groningen.

Het symposium is gratis. Je kunt je aanmelden via de website van Elann.
Heb je nog geen account? Dit kun je eenvoudig aanmaken door te klikken op 'registreren en inschrijven', vervolgens vul je jouw NAW-gegevens in en die van je werkgever, daarna kun je de inschrijving bevestigen.

17.30 - 18.30 uur Inloop (soep en broodje)

18.30 - 18.35 uur Welkom

18.35 - 19.15 uur Het Vrouwenspreekuur in de HAP
                             Fenny Zuur (SOH De Wieke) en Ahmed Ali (huisarts De Wieke)

19.15 - 19.35 uur Pauze

19.35 - 19.55 uur Endometriose
                             Ninke Leffers (gynaecoloog)

19.55 - 20.15 uur Fertiliteitspoli

Sylvia Riemeijer en Patricia Oosterlaken (verpleegkundigen Ommelander Ziekenhuis)

20.15 - 20.35 uur Overgangspoli
                             Patricia Oosterlaken

20.35 - 21.00 uur Vragen

21.00 uur Einde

Het restaurant van het Ommelander Ziekenhuis, Pastorieweg 1 in Scheemda.

Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van ander nieuws en ontwikkelingen vanuit ons ziekenhuis? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief via deze link aanmelden nieuwsbrief doktersassistenten.

Agendaoverzicht