Symposium ‘Zorg voor zuigelingen’ - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Restaurant Ommelander Ziekenhuis

Symposium ‘Zorg voor zuigelingen’

Voor hulpverleners betrokken bij jonge kinderen is de wanhoop van ouders met een onrustige baby een heel herkenbare hulpvraag. Om deze gezinnen te kunnen helpen is samenwerking essentieel.

Wat maakt het zo moeilijk om deze gezinnen te helpen? Wat zijn de valkuilen? Wat maakt dat ouders met deze baby’s toch in het ziekenhuis terecht komen? Hoe komen deze gezinnen op de juiste plek? Welke praktische handvaten zijn er?

Hoe sluit de zorg voor deze kinderen beter op elkaar aan en hoe kunnen we elkaar beter vinden in de toekomst?

Op deze vragen willen we ingaan vanuit verschillende betrokken hulpverleners. Dit symposium is bedoeld om elkaar te leren kennen, van elkaar te leren en te onderzoeken hoe we gebruik kunnen maken van elkaars expertise.

Wil je het symposium bijwonen? Meld je dan vóór 12 maart aan via deze
link. Heb je al eens eerder een nascholing gevolgd via Elann? Kies dan Inschrijven met account. Volg je voor het eerst een nascholing via Elann? Kies dan Registreren en inschrijven. Na aanmelding ontvang je een bevestiging van inschrijving en 2 weken voor het symposium ontvang je een bevestiging van deelname met meer informatie. Aan de deelname aan dit symposium zijn geen kosten verbonden.

We zien uit naar jullie komst!

Agendaoverzicht