Open Dag Ommelander Ziekenhuis Groningen 2023 - Pastorieweg 1 - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Open Dag Ommelander Ziekenhuis Groningen 2023 - Pastorieweg 1

Het Ommelander Ziekenhuis opent op zaterdag 1 juli haar deuren voor iedereen uit de regio. Beleef het ziekenhuis voor één dag op unieke wijze. Tussen 9:00 en 15:00 is er in het ziekenhuis aan de Pastorieweg 1 in Scheemda van alles te zien.

Open Dag

Er is veel te zien en te beleven. Er is een route door het ziekenhuis die u kunt volgen. De afdelingen die onder andere hun deuren openen, zijn: de Operatiekamer, de Intensive Care, Oogheelkunde en Verloskunde. Het gevarieerde programma laat u echt zien hoe wij in het ziekenhuis werken.

Waar en wanneer?

De Open Dag vindt plaats op zaterdag 1 juli 2023 van 9:00-15:00. Toegang tot de Open Dag is gratis.

Wees van harte welkom en voor de kleintjes: neem je teddybeer of pop mee en bezoek de poppendokter!

Agendaoverzicht