Bas Wallis de Vries benoemd tot nieuw bestuurslid SAZ Ziekenhuizen - Ommelander Ziekenhuis Groningen

De leden van de Vereniging Samenwerkende Algemene Ziekenhuizen (SAZ) hebben drie nieuwe bestuursleden benoemd. Per 1 januari 2024 nemen Marjolein de Jong, voorzitter Raad van Bestuur Ziekenhuis Gelderse Vallei, Bas Wallis de Vries, voorzitter Raad van Bestuur Ommelander Ziekenhuis en Albert-Jan Mante, lid Raad van Bestuur Bravis ziekenhuis, zitting in het SAZ bestuur.

Bas Wallis de Vries, voorzitter raad van bestuur van het Ommelander Ziekenhuis: “Om de zorg toegankelijk, betaalbaar en van hoge kwaliteit te houden, moeten we meer samenwerken en de zorg slimmer organiseren. In Groningen werken we daarom op een vernieuwende manier samen. Die ervaringen breng ik graag in bij de SAZ ziekenhuizen. Zo versterken we elkaar in de grote maatschappelijke opgave waar de zorg voor staat.”

Het volledige bericht leest u op de website van de Samenwerkende Algemene Ziekenhuizen (SAZ).