Parkeeroverlast Servicepunt Delfzijl - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Vanaf maandag 13 mei tot en met dinsdag 21 mei is ons Servicepunt Delfzijl in Gezondheidsplein Molenberg niet bereikbaar met de auto. U kunt niet parkeren op het Molenbergplein en gedeeltelijk op het Commandementsplein (achter de Hema).

Servicepunt Delfzijl Ommelander Ziekenhuis Groningen

Tijdens deze periode vinden de traditionele Pinksterfeesten plaats in Delfzijl en wordt de kermis op deze plek opgebouwd.
De spreekuurtijden blijven in deze periode ongewijzigd.

Het gebouw blijft deze dagen wel bereikbaar voor ambulance en andere hulpdiensten.